Monday 8 September 2014

I Know The Way, As Long As I'm Going Alone

_DSC1056

HEJKA!
Wszyscy kochamy poniedziałki , prawda ? Właściwie to ja nic do nich nie mam , dzień jak codzień :) Wszystko zależy od naszego nastawienia :)
Dziś paseczki :) Świetnie się bawiłam robiąc te zdjęcia :D Strasznie podoba mi się tył sukienki , sprawia , że nie jest taka poważna , a zabawna i interesująca ;)

Buziak 
xx


EN:
HEyyyy! 
We all love Mondays, right? Actually, I don't have anything to them, a day like every day :) It all depends on our attitude :) 
Today stripes :) I had lots of fun when doing these pictures :D I rally like the back of the dress, makes it not so serious but fun and interesting ;) 

kiss 
xx

_DSC1070
_DSC1069
_DSC1024
_DSC1034
_DSC1029
_DSC1068
_DSC1071 (2)
_DSC1028
_DSC1081
_DSC1080
_DSC1049
_DSC1025
_DSC1048
_DSC1050

wearing:
NEW LOOK SUNNIES





25 comments:

  1. Czadowy klimat:) Uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia:)

    ReplyDelete
  2. świetny klimat zdjęć! boskie oksy!

    ReplyDelete
  3. faktycznie sukienka jest bardzo ładna;) świetne zdjęcia;)

    ReplyDelete
  4. świetnie wyglądasz i te zdjęcia czad <3

    ReplyDelete
  5. a mnie się tym razem najbardziej spodobały buty - przypominają mi takie, w których w swoich najfajniejszych czasach, w liceum, biegałam na zmianę z glanami ;)

    ReplyDelete
  6. kapelusz, okulary i ta sukienka.. super styl!! :)

    ReplyDelete
  7. ale zdjęcia cudownie wyszły! Pasują Ci takie barwy :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo mi się podoba!.
    Wszystko idealnie!

    ReplyDelete
  9. Genialne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  10. JESTEŚ GENIALNA KOCHANA!! SUPER LOOK!

    ReplyDelete
  11. Fajną masz tą pasiastą sukienkę :-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Cudna sukienka :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  13. Świetnie i jeszcze te fioletowe włosy, rewelacyjnie wyglądają do tego zestawu. : )

    ReplyDelete
  14. Super ! świetna stylizacja !

    ReplyDelete
  15. Łoo świetna stylizacja. Nie jestem fanką sukienek ale ta jest cudowna ! Fajnie by wyglądał również czarny bralet zamiast topu. :)

    Obserwuję , gdyż blog przypadł mi do gustu :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ten cykl z pokoju jest super :) zapomniałam życzyć zdrowia jak najprędzej!

    ReplyDelete
  17. chyba, że już kryzys z poniedziałku zażegnany :)

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3